IX CONGRESO DE PROSPECTIVA Y ESTUDIOS DEL FUTURO: PROSPECTA PERÚ, 2011
Abstract
Los días 15 y 16 de septiembre de 2011, en la ciudad de Lima, Perú, se realizóel IX Congreso de Prospectiva y Estudios del Futuro, Prospecta Perú 2011.
Este año el evento, que se realiza anualmente desde 2003, tuvo una relevancia
especial debido a la presentación del estudio Perú 2040, con la consigna:
Construyendo futuros sostenibles para el país. Además, fue notoria la calidad y
número de los asistentes y la importancia de las ponencias presentadas.
El Congreso fue organizado por el Ministerio de Educación de la República del
Perú, el Consejo Nacional de Ciencias, Tecnología e Innovación Tecnológica
del Perú (CONCYTEC), el Colegio de Ingenieros del Perú, la Embajada de
Francia en Perú, la Organización de Estados Iberoamericanos para la
Educación la Ciencia y la Cultura (OEI), con el auspicio del Programa
Latinoamericano de Ciencia y Tecnología para el Desarrollo (CYTED) y el
Proyecto Milenio.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
The journal Anales de la Academia de Ciencias de Cuba protects copyright, and operates with a Creative Commons License 4.0 (Creative Commons Attribution-NonCommercial License 4.0). By publishing in it, authors allow themselves to copy, reproduce, distribute, publicly communicate their work and generate derivative works, as long as the original author is cited and acknowledged. They do not allow, however, the use of the original work for commercial or lucrative purposes.
The authors authorize the publication of their writings, retaining the authorship rights, and assigning and transferring to the magazine all the rights protected by the intellectual property laws that govern in Cuba, which imply editing to disseminate the work.
Authors may establish additional agreements for the non-exclusive distribution of the version of the work published in the journal (for example, placing it in an institutional repository or publishing it in a book), with recognition of having been first published in this journal.
To learn more, see https://creativecommons.org